Politica de retur
Politică de retur – HANDMADE WITH LOVE
CUM RETURNEZ UN PRODUS?
În continuare sunt descrise instrucțiunile pe care trebuie să le urmați în cazul în care doriți să returnați un produs achiziționat prin intermediul site-ului HANDMADE WITH LOVE. Aceste instrucțiuni sunt prezentate pentru a simplifica detaliile descrise în Termenii și Condițiile site-ului, care au statutul de contract la distanță și care definesc drepturile și obligațiile fiecărei părți. Acestea au fost acceptate de dumneavoastră în momentul în care ați utilizat serviciile site-ului HANDMADE WITH LOVEși ați plasat comanda.
Pentru a efectua returul unui produs, puteți urma instrucțiunile de mai jos:
- trimiteți un email pe adresa handmadewithloveromania@gmail.com cu titlul “Retur comanda NUMĂRUL COMENZII“;
- mesajul trebuie să conțină următoarele detalii folosite în momentul plasării comenzii: nume client, număr de telefon, denumire produs, numărul comenzii;
- mesajul mai trebuie să conțină și: motivul returnării și modul în care doriți să efectuați returul (returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea produsului/schimb). Dacă numărul de telefon pe care doriți să fiți contactat este diferit de cel care a fost folosit când s-a efectuat comanda, vă rugăm să-l menționați în interiorul mesajului;
- în cel mai scurt timp posibil veți fi contactat, telefonic sau pe email, de către unul dintre operatorii noștri. Acesta vă va informa care sunt pașii necesari pentru returnarea produsului.
Mențiuni suplimentare:
- produsul trebuie să nu conțină semne de uzură sau consum. Produsul împreună cu ambalajul producătorului trebuie împachetate corespunzător, cel puțin într-o altă cutie sau pungă pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel încât să nu prezinte urme de deteriorare cauzate de împachetarea deficitară;
- vă vom transmite adresa la care trebuie să trimiteți produsul odată cu înregistrarea cererii de retur;
- expediați produsul printr-un serviciu de curierat rapid la alegerea dumneavoastră (altul decât Poșta Română), achitați taxa de transport și specificați valoarea de ramburs: 0 (zero);
- trimiteți pe adresa de email contul bancar în care solicitați restituirea contravalorii produsului (în cazul în care ați ales plata ramburs). Dacă plata s-a efectuat prin plata online cu cardul, suntem obligați să vă restituim banii în contul din care s-a efectuat plata;
- conform legii, avem obligația să vă restituim banii în termen de 30 de zile de la primirea produsului;
- conform OUG 34/2014 aveți dreptul să returnați orice produs în termen de 14 zile de la primirea acestuia prin curier.
POLITICA DE RETUR A PRODUSELOR / SERVICIILOR COMANDATE
Costul înlocuirii produsului va fi suportat de HANDMADE WITH LOVEdoar în cazul în care produsul livrat este defect sau diferit față de cel comandat. În caz contrar, costurile de transport revin în responsabilitatea Utilizatorului/Cumpărătorului (dacă nu se specifică altfel în oferta respectivă sau dacă nu se află sub incidența unei promoții specifice).
În cazul în care produsul este cel comandat și nu a fost trimis deteriorat de către HANDMADE WITH LOVE, toate costurile returului sunt suportate de Cumpărător.
PRODUSE FĂRĂ DREPT DE RETUR
Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate (cutia nedeschisă) și cutia nu prezintă urme în interior că a fost deschisă. Aceste limitări se aplică conform OUG 34/2014 art. 16, astfel:
- consumabile;
- produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (produse de îngrijire / igiena personală);
- produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- produsele personalizate.
CONDIȚII PENTRU CEREREA DE RETUR:
În maximum 14 zile calendaristice din momentul achiziției puteți solicita rambursarea sumei achitate indiferent de motivul cererii de retur. Solicitarea o puteți comunica în scris la adresa handmadewithloveromania@gmail.com
HANDMADE WITH LOVE își rezervă dreptul de a investiga orice cerere de retur și de a nu da curs cererilor de retur frauduloase sau abuzive care se produc după: consumarea/ prestarea/achiziționarea bunului sau a serviciului.
Rambursarea banilor se face exclusiv în contul bancar pe care clientul ni l-a adus la cunoștință sau, dacă plata a fost făcută prin card online, în contul din care s-a efectuat plata.
În cazul in care plata s-a facut ramburs și clientul nu dispune de un cont bancar unde să ii fie virați banii, aceștia din urmă se returneaza tot prin courierat către client, plata transportului fiind suportată de Cumpărător.
Mai jos aveti si formularul de retur.